Jälleen sateinen arki ilta Helsingissä. Kohteena HAM Helsingin taidemuseo ja sen uusin näyttely. Tällä kertaa ihmisiä ei ollut jonoiksi saakka. Teoksia pystyi ihailemaan läheltä ja kaukaa. Taideopiskelijoita oli paljon pienien ja isojen lehtiöidensä kanssa. Oli mielenkiintoista seurata heidän näkemystä teoksista ja yksityiskohdista. Ketä ovat nämä Gilbert ja George? Kaksi ihmistä, jotka ovat itse osana keskeinen aihe tekemänsä taiteen teoksissa. He ovta tehneet taidetta yhdessä yli viidenkymmenen vuoden ajan mottonaan "taidetta kaikille". THE MAJOR EXHIBITION käsittää yli 50 kuvaa vuosilta1991-2016. Visionäärisen vakavuudella he tarkastelevat modernin elämänmenon jännitteitä, ihmisyyttä, kuolemaa, toivoa, tabuja, seksiä, rahaa sekä rodun ja uskonnon käsitteitä. Näyttelystä: Jumalanpojan kuvat -vapaapudotus free fall Syntipukkikiusaus kuvat -sirpaleet smithers Partapokaali breadprize Partakuvia riit...
Itsenäisen aikuisopiskelijan yto opintoihin liittyviä tehtäviä sisältävä blogi

Kommentit
Lähetä kommentti